uykumvaarr Doktorla görüştüm.
İnek sütü, paketli gıda ve şekerden uzak tut dedi.
Ceviz boy uzamasina yardımcı olur, tahinde kilo aldırır bunları kullan dedi.
Bizde demir eksikligi vardı onun içinde şurup verdi.
Ama inek sütü için verme dedi. Kefir peynir yoğurt yesin dedi.
Haftada 3 gün kesin yumurta, 2,3 gün et,1 gün balık,diğer günler meyve sebze yesin dedi. Kalorisi yüksek besinler ver mutlaka dedi.
Kıyma vereceksen çorbanın içine koyma köfte olarak ver, sebze verirkende çorba şeklinde değil mücver olarak vs verebilirsin dedi. Sanırım bu şekilde daha yüksek kalori oluyormuş.
Bir de böyle devam edeceğim ben bakalım 🤷