Valla bugün benimki de öyleydi. Birden çok ağlamalar başladı, uyutmaya çalışıyorum ağlıyor, kaldırıyorum ağlıyor, sürekli kucakta gezmek istiyor, onu da yapıyorum orada da ağlıyor. Rota virüsü için damla aldı bugün, onun mu etkisi dedim ama yok, onu da sanmıyorum. Biraz huzursuzdu. Sanırım 12. Hafta atağı 🤔 burada yorumlara bakınca demek ki herkesin başında bu durum diye düşünüp, benimkinde sorun yok diye sevinir hale geldim 😅