Meri-Mel aynı durumları 16 aydan beri yaşıyoruz erken 2 yaş senderomu fazlası var eksıgı yok dun e bebekte terliğini çıkarmış eline almış kutuyu bir koşuyor aman Allahım e bebeği bırbırıne kattık 😂 az önce eve geliyoruz diye kavga kıyamet haaaaaa diye bağırıyor parka gitsek kayarken bırı ona değse direk bağırıyor ağzına koyma kızım pat ağzına atıp kilitliyor kıraz cekırdegine gelince ben yut diyorum annem çocukken yutturudu sağlıklı diye alttan çıkıyor zaten 😂😂😂