onefinemom benim zaten göğüs ortasından başlayan ve bahsettiğiniz yere kadar bi çizgim hep vardı 😂ortadan ikiye yarılmış gibiyim 🥲 3 sene oldu o yüzden duruyor. Bir keresinden ekg çeken abla ameliyat izi gibi çok garip demişti hep olduğu için garibime gitmemişti o güne kadar sonra bu sorguladım 😬😂