Mutluuuannee kardeşine vurduğu zaman ona kızma bağırma hiç ilgilenme, bebeğinle ilgilen onu sev. Kızının üzerine düşme, olumsuz yanlarını görmemeye çalış, olumluları pekiştirmeye çalış. En çok seni seviyoruz diye de sürekli açıklamalar yapmayın, ileride sorun oluyor. Kardeşini mecbur kabullenmeli bu yüzden sen de bebekken böyleydin diye ona bebekliğini anlatın bir de üçünüz oyun oynayın belki işe yarar