happymirac 20 aylık olacak Ekim de 2 yaşına girecek herkes yaşında kes diyor ama önümüz kış. Bende temmuz ağustos gibi kesmeyi düşünüyorum parkta bahcede oyalarım en azından. Gece beslenmesini 15 16 gün oldu bıraktıralı ama hala gündüzde gecede uyuturken hala meme meme diye ağlıyor onu bile biraktiramadım. Normal memeden nasıl keseceğim hiç bilmiyorum🫤