Gulo0401 geçen ay 20 aylıkken bıraktırdım. Bunu burda o kadar çok yazdım ki 😄 kademeli gittim 16. Ayda önce geceyi bıraktırdım sonra gündüzü azalttım , ramazan bayramında kalabalıkta oyalanıyordu fırsat bilip sadece sabah uyanınca emzirdim teke düşürdüm yani 2 ay kadar öyle gitti sonra temelli kestim. Sizin hazır olmanız lazım bebek her şekilde ayak uyduruyor. Oğlum bağımlıydı ve en korktuğum şeylerden biriydi “emzirmeyi nasıl kesicem” düşüncesi . Ama çok şükür çok kolay oldu biraz sabır gerekiyor o kadar