Merhabalar eşim polis .Tayinimiz Diyarbakir a çıktı.İlköğretim matematik öğretmeniyim.Hizmet puanım 150 eş durumu tayini icin yeterli olur mu? Merkezde veya merkeze yakın hangi ilçe, mahalle ve okullar avantajlı olur? Kiralık ev, hastane, sosyal imkanlar acisindan nereleri onerirsiniz?