ZeynepOzcan Seda-M çıkar, yap bize de söyle 😁😁😁 ben ilk gebeliğimi gece, ikinci gebeliğimi akşam üstü öğrendim evde test ile
ilaymeva52 MiracAlpinveUmutunAnnesi hayırlı olsun, Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😍🤲🏻
Laden MiracAlpinveUmutunAnnesi yaaaa🥹 senin bir tane oğlun vardı en son hala öyle mi? İkinci mi olacak üçüncü mü? İsteyerek mi oldu? Ay anlat inciğini cinciğini😂
_nidosunannesi_ Seda-M ben kızıma hamile olduğumu öğrendiğimde geceydi. Sabahı bekleyemedim gece yaptım çift çizgi çıktı sonra hemen o gece özel hastaneye gittik kan testi için 3-4 haftalık çıktı.
123aa Sabah ilk idrar beklediği için hormonlar daha yoğun olur eğer erken bir dönemse onda çıkma ihtimali daha yüksek olur ama adet geçtiyse her saatte çıkar muhtemelen
MiracAlpinveUmutunAnnesi Laden 5.olcak canım 😅 Ne çabuk unuttun ya 2. Olcak inşallah evet 1 tane oğlum vardı 6 yaşında 😅
Laden MiracAlpinveUmutunAnnesi takip edemiyorum akışı ya demişim zaten bir tane oğlun vardı dimi diye hakkımı yeme şimdi😂 Sağlıkla kucağına al inşallah❤️ umarım bir gün bende cesaret edebilirim……
MiracAlpinveUmutunAnnesi Laden Valla cesaret etmek benim içinde çok zor oldu gerçekten 😅 Olmaz herhalde diye düşünüyorduk oluverdi 🤩