evrim007 Kızlar bebeğim 5 aylık oldu yazlık kıyafet almayı düşünüyorum sizce hangi ay iyi olur ?( bu arada Ocak ayında doğum yaptım)
Zlm evrim007 evet 6-9 iyi olur alttan çıtçıtlı sortlu tulum al çok rahat oluyo yazın hem tek parça hem alt değiştirmesi kolay
tatlibiranneo evrim007 bebeğiniz kaç kg ben o zaman 9 12 giydiriyordum bol rahat rahat gidiyordu ve hızlı büyüyorlar zaten
Nazendece evrim007 6-9 ay alma 9-12 al mutlaka ben fecen yaz 6-9 ay aldim bitane tulum yıkadım 1 defa giydirdim hiç kullanamadı arada çok büyük farketmiyor boydan uzun olsun hemen büyüyorlar kesinlikle 9-12 almalısın birde kilo da önemli 5 aylık ama kaç kg ?
evrim007 Iremylcnkya07 teşekkür ederim bazı kıyafetlerini 9-12 de aldım kalıp olarak küçük olunca oluyor
Iremylcnkya07 evrim007 kalıplarda değişiklik oluyor aynen kalıplarına göre al tabi önce ama genelde 6-9 olur ben genelde alttan çıtçıtlı şortlu tulum yada alt üst şortlı takımlar giydiriyorum daha pratiğime geliyor😁
yeniannee3209 Ben oğluma 5 ay 13 günlük 12 18 ve 18 24 alıyorum anca oluyor çok çabuk büyüyorlar zaten 🥰
delirmeceler evrim007 ben aya göre değil hep ikizlerime kilosuna göre aldım şuan 2,5 yaş oğluma 5-6 yaş oluyor kızıma 3-4 yaş bebek kıyafetleri bir küçülmüş gibi geliyor 6-9 ay alsanız belki 1 ay giydirebilirsiniz benim o aylarda 6-9 aldıklarım hep dokapta kaldı
evrim007 delirmeceler evet gerçekten öyle 6-9 giydiriyorum şuan ama 9-12 daha iyi oluyor bebeğimin kilosu 5770 gr şuan sizce hangi ay almak mantıklı olur
delirmeceler evrim007 9-12 daha mantıklı bana göre en azından bir süre giymeleri açısından çok hızlı kilo alıyorlar ve büyüyorlar en azından biraz değsin
evrim007 delirmeceler Evet en iyisi öyle yapmak teşekkür ederim ben Antalya da yaşıyorum burada eylül ayına kadar hava sıcak oluyor 6-9 almış olsam bu aya kadar zor giyer gibi duruyor ve gerçekten küçülüyor dolapta duruyor öylece :/
delirmeceler evrim007 ben antalyada büyüdüm ailem hala orada biz ekim sonuna kadar hep kısa kollu giydiriyorduk geçen sene şubatta ikizlerle oradaydık yine kısa kol takıldık antalyada kısa kol hep lazım
evrim007 delirmeceler evet gerçekten öyle oluyor bugün biraz alışveriş yaptım lc wakikiden 3 lü tulum vardı kısa kollu çok güzel 6-9 almak durumunda kaldım 9-12 si kalmamış :/ bazı tişörtler 12-18 kalıpları cidden çok küçük