nurozkann sek_kahve biraz önce farkettim daha dokununca da acıyor biraz ben çok efamli ve kafaya takan biriyim
mbctnnn nurozkann benimde aynısı sol kulağımın arkasında şişlik kiraz çektirdeginden biraz küçük 3 aydır falan var bende böyle bı post açmıştım kimse cevap vermemeisti doktora gitmedim büyümüyor diye ama gitmeliyiz
nurozkann mbctnnn bende daha bugün farkettim adet donemide yaklaşıyor acaba sivilce falan mı diyorum acıyor çünkü dokununca falan
Zeliff nurozkann yağ bezesi olabilir veya büyük bir sivilce vardır sinirlerinizi yakın olduğundan canınızı yakar. Eşiniz bi baksın durumuna göre doktora gösterirsiniz görünce anlaşılır zaten🌼
alisinannesi17 Benim eşimde vardı büyümeye baslayincagitti ameliyatla aldılar bence bi kulak burun boğaz doktoruna gidin parçayı da patalojiye gönderdiler şükür bisey çıkmadı ama alınmazsa gittikçe büyüyordu
nurozkann alisinannesi17 aynen gitmeli canım daha bugün farkettim yani daha önceden varmıydı bilmiyorum