Geçen hafta ateşi vardı ishalde oldu üst dişlere bağladım ondadır diye ama ne diş var görünürde ne de iştahı yerine geldi mama ile besleniyor nerde ise içmiyor zorla 60 cc içiyor onu da canı isterse ek gıdalara kafasını çeviriyor ne yapıcam ne zaman geçer çok merak ediyorum aç geziyor resmen 🤦♀️🤦♀️
Sizce sebebi nedir