Kızlar selam kızlar 2 buçuk taşında göğüsleri büyük çocuk doktoruna götürdüm hormonlarla alakalı dedi endokrine yönlendirdi. Oraya randevu bulmak zor doktor arayıp rica etti de öyle randevu alabildik 2 aydır ugs çekilip kan alıyorlar geçen ay çektiler yumurtalıklarda bişey yoktu bu ay 7.7mm büyüklüğünde kist çıktı daha perşembe gidicez sonuçları göstermeyi kafama çok takıyorum başına gelen var mımemwleri ceviz gibi büyük kadıklarında 7.7 mm büyüklüğünde kist. Kafama çok taktım