Bebeğim 3 ay 22 günlük iştahsız olduğu için doktora gittik ve kan tahlili istendi plt değeri 87 çıktı normal referans aralığı 100-450 telefonda doktorumuz trombosit düşük çıkmış bi gelin bakalım dedi randevumuz perşembe günü ama tedirginim başına gelen var mı yardımcı olurmusunuz