Arkadaşlar bebeğim 2 ay 27 günlük kilo alımı 200 300 gram geride çıktı sadece anne sütü gören çok zayıf diyor moralim bozuluyor ister istemez mama versem mi diye düşünüyorum hipp combiotic düşünüyorum kaç cc ve günde kaç kez vermem gerekiyor bilmiyorum bilen bilgilendirme yapabilir mi ?