ctml1901 kreşe vermeniz gerekiyor bence, hem dr öğretmeni düzgün biri olması lazım. Kızım da geç konuştu, çok uğraştık, sonra kreşe verdik, ilk öğretmeni iyi değilmiş (sonra öğrendik), şimdiki öğretmeni tam anlamıyla öğretmen kızımın dili söküldü, özgüveni yüksek, kendini çok rahat ifade edebiliyor, tam anlamıyla açıldı. Benimki hiç tekrarlamazdı bile, kelimeleri depolayıp o şekilde konuştu, her derdini parmakla göstererek ifade etmişti.