incibaby
boralii bizim ilk dört günlükken aşırı ağlaması ve mukuslu kaka sonucu doktora gittik gaz dendi. Masaj yap dendi sıcak suya koy dendi gaz damlaları verildi masaj yağları aldım sıcak su torbası kullandım gaz için ezberlemediğim masaj kalmamıştı.. Ama o gaz biz uğraşınca değil kendiliğinden istediğinde çıkıyordu hep. Bir çocuğun karnıyla uğraşınca gazı çıkar çünkü.. Gazdır 4. Ayda geçer diye aylarca sabrettim hiç bir şeyde fayda etmedi. Çocuğumla geçireceğim en güzel zamanlar ağlamasıyla geçti hep. Sonuç 4,5 aylık olduk dün gece doktora kızarıklıklarla gittim ancak alerji dedi. Ben hep benim çocuğum çok fazla huzursuz, gazını ne yaparsak yapalım çıkartamıyoruz, gürültülü ve yoğun mukuslu kaka yapıyor, asla kaliteli uyumuyor çocuk uykusunda bile kıvranıyor sadece gaz olmayabilir diye doktor doktor gezdikçe hepsi normal bunlar annesi dedi. Vücudunda kızarıklar çıkana kadar. Süt yumurta dana eti diyetine başlattı doktor birde krem ve laktoz emilimi için damla verdi. Sonuca bakıcaz umarım bebeğim artık rahatlar aylarca acı çekti..
Ama şunu anladım doktorlar bebek gerçekten iyice alerjik belirtiler vermeden, diyet verip anneyi ve bebeği yiyecekten mahrum bırakmak istemiyor. Her mukuslu kakada alerjik değil deniyor. Çocuğunu en iyi sen anlarsın durumuna göre diyet yap demiyorum ama süt ürünleri ve yumurtayı azaltırsan daha rahat sindirir bebeğin eğer sorun hassasiyetse.