kuzeyys ben de doğumdan sonra hızlı kilo verdiği için bebeğine mama başlatılanlardanım 🤞🏻 bol bol su ve emzirme en iyisi. Bebiş eğer çok açken emmiyorsa, memeyi tutmakta zorlanıyorsa belki biraz mama verip sakinleşince meme denenebilir. Ve bir yandan da sağım yapabilirsiniz bence, ben öyle yapıyorum. Mama sayısını bayağı azalttım, hep emdikten sonra aranırsa veriyordum şimdi azaldı bayağı o doymama oranı. Çocuk doktorum kendini de çocuğu da strese sokma, yetmiyorsa bazen yetmiyordur dedi. Mama verince hep “kötü anne” gibi hissediyoruz ve bu çok yanlış bence. Bebiş doysun, mutlu olsun. Siz de elinizden geleni yapmaya devam edin pes etmeyin 🥺