Melikesmum ilk gün hastanede hasta bakıcı bu seni de yer dedi sert şaka şeklinde yaptı kıyameti kopardı. Sonra ben kızar gibi şaka yaptm ne bilim anladığını yine ağladı. Bugün de iltifat ettim güldü bir kaç kez oldu acaba meleklere gülüyor da ben mi anlamıyorum daha gülmezmiş bebekler diyorum kafamda deli sorular 😁