Bugleminannesi28 Kızlar adetim 14 gün var bugün 2 gündür akıntım oluyor ve peçeteye pembemsi geliyor daha doğrusu akıntının icinde pembelik var acaba yumurtalama döngüsü icinde olduğu için mi oluyor gecen ay kontrole gittim sorun yoktu spirlliyim
Mrvsmt2502 Bugleminannesi28 ovülasyon dönemindesibiz büyük ihtimalle benimde böyle oluyp bazen akıntı çok çok az pembemsi oluyordu