_rem161 Doğum yapali 3 ay oldu ama lohusaliktaki kan bittikten sonra hala adet olmadim ve aşırı siskinlik hissediyorum bilgisi olan veya bitkisel çözüm bilen varmidir?
611 _rem161 benimde üç ay 6 gün oldu sezeryan olalı hala olmamıştım. Daha bugün adet oldum ilk kez kimisi bir sene boyunca olmuyormuş
ppzeynep _rem161 Daha yeni doğum yapmışsınız. Bitkisel şeylere bulaşmayın. Emziriyorsanız bebeğinize zararlı olabilir. 1 yıl bile olmayabilirsiniz. Bu çok normal.
cennetlerim _rem161 cnm ben ilk oğlumda 1 sene olmadım ikinci oğlum şuan 5.5 aylik hala olmadım normal yani endişelenmene gerek yok
keskindogan _rem161 sizin normal şişkinlik mi ? Benim rahmim hala küçük bir top gibi karnım şiş ve dokununca hissediyorum. Normal doğum 1 ay 20 gün günce
Sevda_ege Ben 4 ay önce doğum yaptım 40m çıktı adet oldum iki aydır olmadım ve test yapmaya korkuyorum çünkü biri 2 yaşında biri 4 aylik iki çocuğum var herkes normal diyor ama yinede korkuyorum