Merhaba kızlar , bebeğim 11 aylık .
Çok sosyal bir bebek güler yüzlü ortama uyum sağlayan gösterdiklerimizi çabuk öğrenen bir süreçteyiz . Yalnız bir kaç gündür bir şey dikkatimi çekti . Mesela ona el hareketi öğretmeye çalışıyorum gel gel gibi çok hoşuna gidiyor ama kendisi yapmasını beklerken benim elimi tutup gel gel hareketi yaptırıyor bana ya da alış yapıyorum her iki elimi tutup alkış yaptırıyor bana . Alkışı kendi de yapıyor bu arada ama dediğim gibi bay bay ya da yeni öğrendiği el hareketlerini bizimle birlikte yapmak istiyor . Sizce bu normal mi böyle durum yaşayan oldu mu