3 kızımda da yürüteç kullanmış biri olarak söylüyorum oğlumda kullanmayacağım İlla kullanmak istiyorum diyorsan çok sağlam bir yürüteç al ben öyle yapmıştım hiç devrilme düşme sorunu yaşamadım ilk kızımda sıkıntı yaşamadım yaşını doldurur doldurmaz yürüdü fiziksel olarakta sıkıntı çıkmadı 2. Kızımın bacakları çarpık olmuş yürüyüşünde gerçekten tuhaflık var ve sürekli düşüyor o zaman farketmemiştim 3. Kızımda parmak ucu yürümesi oldu yürüteçi tamamen kaldırana kadar da sıralamayı bile yapmadı yürüteçten aldım kısa zaman içinde sıralamaya sonra da yürümeye başladı bizimkilerde olmadı ama omurga eğriliğine de sebep oluyormuş ben 3’ünü de 7 aylıkken koymuştum işime gelmişti açıkcası sağlam bir yürüteç olduğu için içim rahattı hepsini de aynı yürüteçte büyüttüm