Fatmaaa19 Omerselcan 3300 doğdu 2 aylıkken 5500 kg du 3 gün sonra 3 aylık olacak huysuzluğu akşam başlıyor gece 2-3 e kadar ama kolik sanırım ondan
Ssevey Omerselcan Bizimde 7 kasım 3140 doğdu hastaneden çıkarken 2900 dü bugün 2 ay aşımızı olduk 5700 şükür
SelimeliS Omerselcan 7 kasım dogumlu oglum 2 ay 5 gunluk tam 2 aylikken oldu aşılarını 3.320 dogmustu şuan 5.300 kilosu. Bizim sorunumuz gaz o olmasa sakin bi cocuk aslinda gazdan dolayi huysuz genelde
Akgul Omerselcan 2 .500 doğdu şuan tam 2 aylık 6.300 gece uykuları hiç belli olmuyor ama çok şükür huysuz bir bebek değil
Ebruomer 2860 doğdu 2 ay aşısını yaptırdıgımızd 6 kiloydu. Şuan biraz daha almış olabilir aşıdan sonra huyu değişti 12 de uyurdu simdi 2de anca derin uykuya geçebiliyoruz bende ona ayak uyduruyorum 🤨
Eceprenses 3500 doğdu bugün 2 aylık oldu, tam 5 kg oldu. Bu ara huysuzluk var bizde de. Atak dönemiymis sanirim, geçer diye ümit ediyorm
Eceprenses Gozde20 evet 11 kasım da doğdu 4 8 12 16 20 haftalar atak haftalryms. Şükür düzeldik artk eski halimize döndük
aylinlilya Benımkı de 2900 dogdu . 2 gun once 2 ayımızı doldurduk 4.860 olmuşuz. Aksam saatlerındr huysuzluk yapıyor . Bir de hafıf uykuda hep uyutuyorum 10 dka sonra uganıyor😰
Gozde20 Eceprenses ben bu arak haftasını hiç anlatamadım tam düzeldi derken 2 gün sonra tekrar atak hafası diyor
Eceprenses Gozde20 benim bebegm cok huysuz bi bebek degildr uykusu fln düzenlidir. 8. Hafta da bi huzursuzluk bi uykusuzluk yaşadık ama şimdi eskiye döndü
Melek36 Omerselcan Bugun itibariyle 2ay 18 günlük olduk. 3400g doğdu oğlum. 2. Ayda 6 kg olmuştu. Sakin bir bebek maşallah. Gaz sorunumuz dopdugu gunden beri olmadı şükür. Uykusu da iyi ama gece uykusuna ilk yattığında sık sık uyanıyor. Tam dalana kadar uğraşıyorum ve saat 2/3ü buluyor malesef. Ama olsun o huzurlu, saglıklı olsun ağlamasın da varsın geç uyusun🥰
Mirac-ozzy 2buçuk aylık olduk biz de kilosu 6200 akşam 10dan sonra huysuzluk başlıyor ve gece 2de derin uykuya geçerse şükrediyorum çünkü 3-4ü bulduğumuz da oluyor 😊