birannebirbebek__ Şimdiye kadar sma optipro 1 numara kullanıyordum bebeğim 35 haftalık doğdu şuan 5 ay 13 günlük mama nın 2 numarasını aldım onu versem bi sıkıntı olur mu yoksa vermeyeyim mi doktor kontrolümüz geçti sormayı unuttum ondan dolayı burdan soruyorum