BirAnneBirBebekkkKk ben ayvalikta oturuyorm tayinciyiz terör yönunden şuan için sıkınti yok çok şükür birşey yaşanmadı 2.5 yıldır burdayiz.evler sobalı kaloriferli evler var ama sınırlı hemde tavsiye etmem kışın çok elektrik gidiyor sobalı evler daha iyi marketleri var ihtiyac halinde ilçeye gidiyorz orda da çok birşey yok en azından bilindik marketler var.Allah yardımcıniz olsun geçer zaman illaki rabbim can sağlığı versin üzülmeyin ben ağlayarak geldim buraya şuan burdan ayrılacam diye üzülüyorm alıştım buraya