Arkadaşlar merhaba annemle alakalı bir konu için fikrinize ihtiyacım var. Annem menopoza girmesine rağmen bir süredir rahminde ara ara kanama oluşuyordu. Doktora gitti muayene vs derken bugün sonuçları gösterdi doktoruna. Rahminde et parçası varmış.simdilik İyi huylu alırız fakat bir daha oluşursa kansere kadar gider demis. Rahmi aldırmak en mantıklısı demiş. Sizce başka bir doktora daha danışmali miyiz. Böyle bir durumu yasayananiz var mi