basakhanim34 Doğduğundan beri böyleyiz bazen geçer
beyser Harikasınız o kadar dingin sakin yazdınız ki yapabileceğime inanmamak elde değil. Böylesi daha çok içime siniyor. Tv aç rahatlarsın diyorlar ama ben en çok bağ kurup en çok anne baba ile olmak istedikleri ve akıllarının en açık olduğu hayatı öğrenme temelinde hep beraber olmak doğa ile olması kitap, spor vs gibi güzel alışkanlıklar edindirmek istiyorum. Ki en çok ona aç bence her çocuk. İnşallah yapabilirim tam benim yaşamımı anlattınız sadece bebişten sonra biraz odalara kaçtım sanırım bu da oğlumda öfke patlaması yaptı 🥹