Sisaap123 15 aylık oğlum 2 ay önce düşmüş başının kenarını taşa çarpmıştı. Öyle çok büyük bir yarası olmadı ama yaranın izi hala duruyor. Bir türlü geçmek bilmiyor. Sizce neler yapabilirim? 
tubasd Sisaap123 geçmiş olsun 2 ay olmuş ne gibi bir mudahele olur bilmiyorum mümkün olduğunca güneşten koruyun yara izini kalıcı olmaması için ve kantoton yağı kullanın düzenli uzun bir süre açılır düzelir biiznillah yaşı küçük
Sisaap123 Fotoğrafta çok belli olmuyor ama oğlum çok açık tenli. Ağlayınca yüzü kızarıyor ve bu yarası acayip belirginleşiyor
sekerszkahve Sisaap123 canım contractubex diye bi krem var onu al düzenli olarak sür geçer doktor bi arkadaşımın oğlundada yara izi vardı bu kremi kullanıyordu çok etki etmişti
Sisaap123 tubasd kantaron yağı sürüyorum. Güneşte lekeler daha mı kalıcı oluyor? Bi de yeni oluşan yaraların iz bırakmaması için ne yapabilirim? Çünkü dün yine düşüp çenesinin altını yaraladı
sekerszkahve Sisaap123 bildiğim kadarıyla evet ama sen yine de i eczacıya bi sor canım geçmiş olsun Allah başka göstermesin inşallah