Elifesma Kızım 3 aylık oldu fakat gece olup uyku saati geldimi emerken ağlıyo mememe vuruyo uyumak istemiyo aynı problemi yaşayan varmıı 🤔
Leylaturkel Elifesma benim istisnasız hergün ama gece değil gündüz oluyor genelde 5 aylık kızım Bence kızıyor o yüzden gazdan bs olduğunu düşünmüyorum uykusuz olan her insan huysuz olur zamanla geçicektir
Eminetavsan Elifesma benimki de gece eme eme bitiremiyorum gündüzleri memeyi görünce cin çarpmışa dönüyor o kadar nefret ediyor artık kandıra kandıra 15 dk zor emdiriyorum inşallah geçici bir durumdur bu arada 67 günlüğüz
bayb1 Aynen bin kızımda qündüzleri yapıyo şaplaqı yiye yiye emziyorum😜emmek istemiyo diyorum bıraktırıyorum aqlıyo istiyo anlamadım valla😊
Elif_bebek Benimkinin çok uykusu olunca yapıyor onu sonra sallıyorum 5 dakkada dalıyor çok geçmeden gülerek uyanıp öyle meme içiyor 😁
Elifesma Eminetavsan Allah yardımcımız olsun 😇 gündüz memeyi verirken yavaş yavaş bişeyler söylesen sarkı hikaye ilahi sana ne kolay geliyosa onu dinlerken belki memeyi alır çünkü o merak uyandırıyo ve sakinliyo
Eminetavsan Elifesma ağlarken ufak bir mola verse duyacak sesimi de 😂 bazen yüksek sesle şarkı söylüyorum bu sefer ona kızıyorum sanıp iyice ağlıyor yavrum 😂 emmediği için bazen sağıp veriyorum biberonla belkide ondan kaynaklı 😥
Tlyyldz Benim kizim da cok yorgunsa uyku saatini kacirmissak huysuzlanarak uyuyur,mememi cimdikliyor 😂 agliyor kiziyorrr uyku saatlerini iyi ayarlamak gerekiyor