Emine7 Salı günü doğum yaptım kızlar. Ama dün aksamdan beri bebegm emerken sol gögsümü almıyo ucu ıce donuk bıraz duzeldı ama dunden beride almıyo sizce napabilirim çok ağlıyor sesi kısıldı nerdeyse :(
senasahin Emine7 benimde öyleydi silikon uç kullanıyorum hala çok faydası var bebeğiniz hemen tutacaktır.
canimoglum53 Emine7 benim bebegim 18 gunluk. Iki gogsumunde ucu yok ve silikon uc kullaniyorum philips aventin. Cok memnunum. Ona alisti benim gogsumu almiyor zaten alinacak ucu yok :) hic sut icmemesindense ona alisip onunla icsin :)
Sinemis- Emine7 silikon uca alissada zamanla kendi ucunuzu çıkarıyor benimde hic yoktu maksimum 1 ay kadar kullandim sonra olduğu gibi aldi kendi
Emine7 canimoglum53 evet ya anne sütü alsn istyrmm birini alıyo dıgerını alamıyo ya aglıyo kıyamıyprum da sesı gıttı oglumun
Senamira Emine7 uyurken dene gece uyandiğinda emmek istediğinde ver yada gündüz uykularından uyandır uyanmaz dene benim kızımda ara ara bir memeye sizin gibi tepki verirdi uyku serserliğinle veriyordum bende