Hshshs Kızlar bebeğim 2 ayını bittirdi üçe girdi kilosu 5 kilo 300 gr sizce nasıl kilo alması için ne yapaliyim
zweifachmama Hshshs doğum kilosu nedir ona göre zayıf veya iyi diyebiliriz doktor iyi diyorsa sorunda etmeyin bence
zweifachmama Hshshs 3.200 doğdu hastaneden çıkarken 3 kiloydu şimdi 4 aylık olduk henüz güncel kilosu ne bilmiyorum 3 aylıkken 5.800 felandı galiba