Oğlum 3 bucuk yaşında tek çocuk, parka gittiğinde illa çocukları itiyor kakiyor,parkta deli gibi bagirip duruyorum,dur oglum yapma oğlum vurma oğlum, hergun konusuyorum ,itme kakmanın kötü bişey olduğunu böyle yaparsa hiç kimsenin onla oynamaycagini kimseyle arkadaş olamayacağını ama hiç tesiri olmuyor, ne yapcam bilmiyorum,