lena00 yanlış doktor seçimi kurbanı olacaktık. Ameliyata girecekti çocuk yatış verildi. Son kontroller yapıldı. Yatacakları odaya yerleştiler ameliyat süreci için bilgilendirme yapıldı. %80 geniz eti ve çok hafif duyu kaybı denildi. Bizde horlama yoktu doktor not düşmüş oraya horlama yok %80 geniz eti var diye. Prof doktor gelmiş hastaneye kayınvalidem kalacaktı yanında. Bir bakıyor nasıl horlama yok ama geniz eti %80 oluyor ben bakıcam çocuğun herşeyine diyor. İşitme kaybı yok çocuk herşeyi duymuş. Kulaklarına bakmış sıvı kaybı yok. Denilen gibi geniz eti de yok. Ameliyatlıkk bir durumu yok bu çocuğun diyip taburcu ettiler. Yani prof gelmese durduk yere ameliyat olacaktık. Farklı hastaneye gittik kontrol için aynı şekilde sorun olmadığını kontrole bir şikayet olmadığı sürece gitmemize gerek olmadığını söyledi. Diyeceğim o ki böyle bir sorununuz varsa tek hastaneye bağlı kalmayın. Boşu boşuna anestezi alacaktı bıçak altına yatacaktı evladım. Prof kızmış hatta nasıl %80 geniz eti gördünüz çocukta diye. Yaptıkları açıklama çocuk durmadı. Prof doktorda çocuk durmadıysa bir daha bir daha bakacaksınız. Böyle bir gerekçe olamaz demiş.