Totonkadarkonusbacimsu Ben açıktan asla yumurta almıyorum. Hele köy yumurtası falan diye satılanlara da güvenmem. Sadece 0 numara ile başlayan yumurta yediriyorum çocuklarıma. Onu da hep aynı marka alıyorum zaten bilindik. Organik sertifikası almak sanıldığı kadar kolay değil aslında.
3 numara bimin yumurtası, kafesten hiç çıkmadan sadece yumurtlayan ve en kötü yemle beslenen tavukların yumurtası. Nasıl olsa diğerlerine de güven yok diye gidip bile bile de 3 numaralı yumurta almam.