Kızım şuan 22 aylık bundan bir kaç ay önce çok bagimiliydi 10 dak.da bir emmek istiyordu artık goguslerim çok aciyordu birden kesmek istemedim azaltmaya karar verdim. Hem onunla konuştum artık büyüdüğünü onu küçük bebeklerin emdigini ve goguslerimin acıdığı söyledim her istediğinde eline birseyler verdim dışarı çıktık ve kendisi gündüz emmeyi birden kesti sadece uyku geçişinde emmek istedi bir kaç böyle devam ettik. 3 gün önce tamamen bıraktık uykusu geldiğinde ilk gün istedi kitap resimlerine baktık ve unuttu istemedi okurken uyudu bu bir rutin olduğu için her uykudan kitap okuyoruz. Son iki gün hiç istemedi ve biz tamamen bitirdik onu hiç aglatmadim ama ben çok ağladım. Çok korkuyordum ama bu kadar kolay olacağını tahmin etmedim darısı tüm annelerin başına 😊