sekerportakali9 Alerjiden şüphelendim doktorumuz yok dedi.. Sıcaktan olabilir dedi? Yaşayanlar var mı? Bacak ve popo hariç vücudunun üst kısmında var
BuzluLatte sekerportakali9 şu sıra olmayan bebe yok herhalde ya. Sıcaktan oluyor. Sık sık duş aldırın serin tutmaya calisin
Zeliff sekerportakali9 boynundaki ve sırtındaki sinek ısırığına benziyor ama yüzündeki muhtemelen sıcaktan. Serin tutmaya çalışın yattığı yastığı nevresimi vs pamuklu ter alan kumaşlar olsun. Benim kızımda her yaz oluyor malesef 3 yaşını geçti böyle böyle azaltmaya çalışıyoruz sadece.
Nursaygi sekerportakali9 Yüzü sıcaktan gibi duruyor ama boyun ve sırtındakini bende sinek ısırığına benzttim
Burcum111 sekerportakali9 sekerportakali9 geçen yaz Bızde aynısı oldu. Kolları boyleydı hep sinek ısırığına karşı ya da sıcaktan terleme oldugunda diye düşündük hep. Kesin sonucu bilmiyoruz. Doktor bıkac krem vermişti hafıflemişti.
sekerportakali9 BuzluLatte Zeliff Nursaygi Burcum111 Sinek ısırığı değil ondan eminim. Evim korunaklı dışarıda çıkmadım.. Öğlenden sonrada bu şekilde arttı. Evimiz sıcak. Duş aldırıyorum ama pek fayda etmiyor.. komşum sıcaktan bu kadar olmaz diyor..
sekerportakali9 Zeliff aynı bu tarz mı kızarıyordu peki kızınız. Bizim kızarıklarımız arttı öğlenden sonra daha sıcak olduğu için mi acaba
Deletedmom_119 sekerportakali9 hayır bizim hiç böyle olmadı biz ilk kızarıklığı fark edince hemen kendi doktorumuza gittik o krem başlamıştı böle başlangıç oldukça sürdük rahatladık. Tekrar bi doktora götürün bence
Mertveannesi2211 sekerportakali9 yukarıdaki fotoğrafta bu kadar çok yoktu bu fotoğrafları gördüm de bizimki bu kadar etrafını sarmiyordu iki üç tane çıkıyordu ve dediğim gibi yarım saat ve bir saate kayboluyorlardi ama görüntü olarak aynısı
sekerportakali9 ktnzehra49 aynı böylemi oluyor peki? Alerjik mi diye çok düşünüyorum sıcaktan mı diyorsunuz
sekerportakali9 ktnzehra49 bi yukardaki fotoğraflarada bakar mısınız bu şekilde mi oluyor yeni yüklediklerime eskilerine değil
ktnzehra49 sekerportakali9 yok bu kadar olmuyo bu fazla bir kaç tane tek oluyo bizde başka bi doktora daha götürün isterseniz
Mertveannesi2211 sekerportakali9 benim bebeğimde de oluyordu bu şekilde çıkıyor yarım saat sonra kayboluyordu doktora götürdüm besin alerjisi denmedi bize de rahatlatsın diye bir krem vermişti sadece
Mertveannesi2211 sekerportakali9 evet sürünce iyi geliyordu zaten kayboluyordu ama kremle daha çabuk geçiyordu
maygirl sekerportakali9 yatostrci jel kullanin bazilari sinek isirgina bmziyor sk sk dus aldirin scaktanda olablir klimaniz varsa kullanın derim..bebeginiz com rahatbeder emin olun
sekerportakali9 maygirl sinek ısırığı değil. Klima aldık kurulacak bir iki güne. Sıcaktan bu kadar olabiliyor mu
sekerportakali9 Mertveannesi2211 sizinki ikinci attığım fotoğraflar kadar oluyor muydu bi bakarmısınız