Kızlar sadece annelerle konuşmak istedim şuan ondan açtım postu 6 aylık bebeğim var aileme geldik eşim yok iş için kızım ve ben hava değişiminden sanırım ilk defa hasta oldu ne yapacağımı şaşırdım çok soğukkanlı bi şekilde kaldım ateşi çıktı bekledim calpol falan hemen hastaneye gitmedik sonra baktık kötü olacak gittim boğaz enfeksiyonu dediler ciğere inmeden antibiyotik verdi doktor kaç kişiye sordum doktor arkadaşlarımı aradım verebilirmiyim bişey olur mu diye gece uykusuz sürekli mızmız yavrum canı acıyo belli bi yandan kimseye gitmiyor sadece beni istiyo geldiğim den beri ne banyo yapabildim ne yemek yiyebildim uykumu bile alamıyorum gece de çok huysuz çok yorgun hissediyorum bi yandan da güçlü annelik bu galiba kendini unutmak ve regl gecikti ayrıca o beni korkutuyo bi boşluktayım yavrum iyi olsun diye