Bett1 Doktora gidicem ama bayram sonrasına anca randevu bulabildim. Bacak kalça ve bel den mr a girmiştim. Daha önceden belimde hafif düzeyde fıtıklar vardı 3 yerde onlar geçmiş sanırım ama başka şeyler var pek anlayamadım bilgisi olan varsa sevinirim