Aliis Selam annelerim 🤗 bayramda tatili için 7 saatlik bir yolumuz var gece uykusuna denk getirmeyi planlıyoruz ama oto koltuğunda uzun saat uyumasında bir problem olur mu acaba ilk defa uzun yolculuk yapacağız fikirlerinizi merak ediyorum 😉
MimarAnne0 Aliis canım geçen hafta 12 saatlik yol gittik o şekilde sorun olmadı birde geceyse ekstra uyur zaten yatar pozisyonu varsa hafif sorunsuz gidersiniz
diloslarrr Aliis oto koltuk veya pusette uzun süre uyumaya bırakmak önerilmiyor diye biliyorum ama hiç deneyimlemedim belki birkaç saate bir pozisyon değiştirmek mola vermek iyi olabilir