Merhaba, 9 haftalık gebeyim. Yaklaşık 1 haftadır kahverengi şeklinde kanamam var. Doktora gittiğimde plasentamun zarar gördüğünü ve kanamanın bundan kaynaklandığını söyledi. Progestan kullanıyordum günlük 1 doz onu 2 kere kullanıma çıkarttı ve pruluton iğne vuruldum bir kez daha vurulacağım bu hafta. Bayramdan sonra tekrar çağırdı muayene için. Başına böyle bir şey gelen var mı? Çok üzgünüm şu an.