Merhaba 5 günlük bebeğim var hava öyle sıcak ki eşim üşür mü diyor ama zıbın giydiriyorum sadece diğer türlü terliyor saçları falan. Yani bende ablasından kalanlar var diye bişey almadım açıkçası ama kalın geliyor gözüme hele dışarı çıkarken 🥲 alışveriş yapacağım da böyle ince yumuşak yenidoğan için yani 0-3 ay alıp memnun kaldığınız bi yer var mı?