Benim kızım da doğduğundan beri hep çok kısa kısa emiyor resmen zorla vermeye çalışıyordum ama doyunca ağzını kapatıp emmiyordu ama hep ortalamanın üzerinde kilo aldı, sağlığı yerinde, 1600 gram doğmasına rağmen şu an 6 aylık ve 7 kilo. Her bebeğin süreci farklı yetiyor demek ki ona. Kilo alımı iyiyse ve çişli bez sayısı yeterliyse hiç endişe etmeyin ☺️