elifkos Kızlar kızımın kolunda kızarıklar çıktı alerjikmi yada sıcaktan mi sormak istiyorum ama resmi paylaşmıyorum
Feyzosumunannesi elifkos https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz
Kuzeynepp elifkos ya bnm oglumunda boyle sıcaktan isilik oldugunu düşünüyorum cok kaşınıyor akşam doktora götüreceğiz bizde.
Merve141414 elifkos bana isilik olmuş gibi geldi hergun sadece su altı a sokun çıkarın doğal saf gül suyuyla vücudunu kolunu bacağını silin
Feyzosumunannesi elifkos isilik olabilir gül suyu var ise sürün iyiliğe iyi geliyor sabah öğle akşam surebilirsiniz bizde çok işe yaradı Doktorumuz onerdi.
ElisaMom_ elifkos sicaktandir canım bebeklerin cildi çok hassas hemen isilik olabiliyorlar,dün görümcemin bebegini gördüm onunki çok fena isilikti mesela