bircananne Biz gecen yıl 3 aylıkken gitmiştik cok korkarak gittim açıkçası uykuyu seven bir bebek degil ve gazlıydı. Hic oyle olmadı, galiba cocuklar evde daha huzursuz cok keyifli gecti. Denize ve havuza sokmadım doktorum 6 aydan önce önermemişti ama bilemiyorum ayakları sokulabilir bence şu an buyudugu icin soyluyorum belki de :) aksam uykusunu odada uyutuyordum besiğine koyuyordum yarm saat dalmasını bekliyorduk sonra uyurken bebek arabasına koyup yemege iniyorduk. Asla oyle uyumaz dedigim cocuk mısıl mısıl uyudu gurultude ve muzikte. İnanamamıstık. İnsanı rahatlatıyor bence cok iyi yapıyorsunuz gidin resmen anneliğe bakıs acınız degisiyor rahatlamanız gerektiğini anlıyorsunuz