Zynppp1 Biliyorum doktora goster buraya yazacagina diyeceksiniz ama doktor yarin gelecek anlayan varmi
refresher Zynppp1 merhaba öncelikle çok çok geçmiş olsun. Maalesef bir çeşit cilt tümörü yani cilt kanseriyle uyumlu gelmiş rapor. En yakın zamanda doktorunuza göstererek tarama-tedavi ve takiplere başlanmasında fayda var.
Birdunyabircennetannesi Merhaba patoloji Teknikeriyim yorum yapmam doğru değil ama doktora gösterin mutlaka
alinduhatg Birdunyabircennetannesi merhaba e nabızda düşüyor mu sonuçlar 2 ayı geçti patolojıye gideli ?
Zynppp1 @Birdunyabircennetannesi merhaba biraz imternetten araştırdım kanser diyo bu sonuç bitanidigimin bilgisinin varsa söylemisiniz kendisine birsey demiycem zaten sadece merak ettim
Zynppp1 @alinduhatg ne zaman patolojik gittiğini bilmiyorum banada esim attı merak ettikburada belki anlayan olur diye
alinduhatg Zynppp1 gözükmüyor bizde ya kafayı yicsm artık hastanede uzak doktor temmuzda gel dedi sms geldi patoloji sonucun eke gitmiştir diye halen cıkıcak
Birdunyabircennetannesi Zynppp1 Yani bende anlıyorum ama dediğim gibi yorum yapmam yanlış doktorlar yorum yapıyor çünkü Arkadaşa attım dönüş yapınca haber vereceğim