Arkadaşları oğlum 11 aylık oldu hem mama hem anne sütü alıyor ek gıdayı günde 3 ana öğün olarak veriyorum doktorumuz geçenki kontrolde mamayı azalt yavaşça artık ek gıda çoğunluk olsun dedi oğlum günde 3 kez 180 cc mama içiyor sizce mamayı günde 2 ye düşürsem bi sabah uyandığında birde gece yatarken olacak şekilde diğer geri kalan zamanda hem emzirsem hemde ek gıda ağırlıklı gitsem nasıl olur maşallah kilo konusunda sorunumuz yok ama ben mamayı azaltırsam kilo alamayacak gibi geliyor sizler mama miktarını ne zaman azalttınız yardımcı olurmusunuz ?