Dokuzkasimbebesi aslında doğduğundan beri aynı evdeyseniz alışmış olması gerekmez miydi ki? Benim kızın da ses hassasiyeti var da, televizyonun yanına koydum küçük beşiğini. Ya orada uyur yada başka odada uyuyorsa süpürge sesi açıp bırakıyorum öyle uyuyor. Ses hassasiyeti çok zor, tahmin edebiliyorum 🥴