annesii1 hapı düzenli, saati sattine günü gününe kullandıysanız sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum. Ben de hapla korunuyorum, neredeyse 4 sene olacak. Bide doğum kontrol hapı kullanırken ekstra antibiyotik vs kullanmak zorunda kaldığınız zaman ikinci bir korunma yöntemi de olsun çünkü bu tarz ilaçlar doğum kontrol hapının etkisini azaltır