annebalim_ Neslihan hoca var şehir hastanesinde bu aydan sonra tayin isticek çok üzüldüm ama bir kere bile olsa götürün bir cocukla 15 20 dk.ilgileniyir ben özelde bile böyle doktor görmedim paramın karşılığını almadım tayini cikmadan lütfen götürün sonra buraya yazın nasıl oldugunu